close

Never be

 

10172600_746245445427924_7465536975277521461_n  

 

 

I need your love to light up this house

我需要你的愛照亮了這間房子

 
I wanna know what you're all about

我想知道關於你所有的一切的事


I wanna feel you feel you tonight

我想要在今晚感受到你

I wanna tell you that it's alright

我想告訴你一切都很好

I need your love to guide me back home

我需要你的愛引導我回家 


When I'm with you I'm never alone

當你在我在你身邊時我從不感覺到孤獨


I need to feel you feel you tonight

我需要今晚感受到你


I need to tell you that it's alright

我需要告訴你一切都很好

We'll never be as young as we are now

我們現在不像以前一樣年輕了


It's time to leave this old black & white town

該到離開這座黑白城市的時候


Let's seize the day, let's run away

讓我們把握這天逃跑吧


Don't let the colours fade to grey

別讓顏色漸漸變灰

We'll never be as young as we are now

我們現在不像以前一樣年輕了


As young as we are now

和以前一樣年輕

I've seen myself here in your eyes

我看見我在你的眼前


I stay awake 'til the sunrise

我一整晚沒睡直到天亮


I wanna hold you hold you all night

我只想整晚抱著你

I wanna tell you that you're all mine

我想告訴你你是我的

 

I felt our hands intertwine

我們十指緊扣


I hear our hearts beating in time

我能聽見我們彼此的心跳聲


I need to hold you hold you all night

我只需要整晚抱著你


I need to tell you that you're all mine

我只需要告訴你你是我的

We'll never be as young as we are now

我們現在不像以前一樣年輕了


It's time to leave this old black & white town

該到離開這座黑白城市的時候了


Let's seize the day, let's run away

讓我們把握這天逃跑吧


Don't let the colours fade to grey

別讓顏色漸漸變灰

 

We'll never be as young as we are now

我們現在不會像以前一樣年輕了


As young as we are now

和以前一樣年輕

 

We won't wait for tomorrow

我們不會等到明天


It's too late we don't follow

已經太晚了我們不會跟隨了


We won't wait for tomorrow

我們不會等到明天


Its too late we don't follow

已經太晚了我們不會跟隨了

 

We'll never be as young as we are now

我們現在不會像以前一樣年輕了


It's time to leave this old black & white town

該到離開這座黑白城市的時候了


Let's seize the day, let's run away

讓我們把握今天逃跑吧


Don't let the colours fade to grey

別讓顏色漸漸變灰

We'll never be as young as we are now

我們現在不會像以前一樣年輕了

As young as we are now

和以前一樣年輕

As young as we are now

和以前一樣年輕

arrow
arrow
    全站熱搜

    ni082 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()